تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم
تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم

وداع پرشورمردم با ژاله خونین

به نام خدا
سلام

پیکر شهید ژاله بر روی دستان مردم و دانشجویان به سمت دانشگاه تهران در حال تشییع است.

به گزارش جهان در حال حاضر سردار عراقی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ، مرتضی تمدن استاندار تهران، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهدی کوچک‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از نمایندگان در مراسم تشییع پیکر شهید ژاله حضور پیدا کردند.


در حال حاضر، پیکر پاک شهید ژاله از دانشگاه هنر خارج شده و در دستان امت حزب‌الله تهران به سمت دانشگاه تهران در حرکت است.

براساس این گزارش،‌ صانع ژاله متولد سال ۶۳ از هموطنان کردزبان اهل پاوه و دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران ۲۵ بهمن توسط یکی از گروه‌های تروریستی منافقین در خیابان امیر اکرم تهران با تیر مستقیم مورد هدف قرار گرفت که پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسید.

شعار علیه هاشمی رفسنجانی غلامرضا خواجه‌سروی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از مدیران و کارکنان این وزارتخانه به نمایندگی از جامعه دانشگاهی کشور دقایقی پیش برای شرکت در مراسم تشییع دانشجوی بسیجی شهید "صانع ژاله "، در محل آغاز مراسم حضور پیدا کردند.

دانشجویان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور بسیار پرشوری دارند به نحوی با وجود آغاز مراسم تشییع پیکر پاک دانشجوی بسیجی شهید "صانع ژاله " هر لحظه از سمت شمال خیابان ولیعصر و جنوب خیابان ولیعصر بر تعداد شرکت‌کنندگان در این مراسم افزوده می‌شود.

حاضران در مراسم تشییع پیکر پاک شهید صانع ژاله با سر دادن شعارهای "مرگ بر موسوی "، "مرگ بر کروبی "، "مرگ بر خاتمی " و "مبارک ایرانی اکبر رفسنجانی " خشم و انزجار خود را به نماش گذاشته‌اند.

فتنه جویی فتنه گران در مراسم تشییع تعداد معدودی از هوادارن جریان فتنه و خائن به آرمان های نظام و انقلاب، با دانشجویان شرکت کننده در تشییع جنازه شهید «صانع ژاله» درگیر شدند و از سوی دیگر دانشجویان شرکت کننده در این مراسم با شعار علیه موسوی و کروبی اغتشاشات روز دوشنبه را محکوم می‌کنند. 

همچنین چهار دختر منتسب به جریان فتنه نیز در حالی که موهای خود را سبز رنگ کرده بودند قصد اخلال در تشییع جنازه شهید ژاله را داشتند که با واکنش مردم و دانشجویان مواجه شده و محل تشییع را ترک کردند.

دکتر عبدالحسین روح‌الامینی نجف آبادی استاد دانشگاه، دکتر علیرضا زاکانی نماینده مجلس و سردار علی فضلی هم در خیابان انقلاب به تشییع کنندگان پیوستند. 

حضور محسن رضایی در جمع تشییع کنندگان محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش برای شرکت در مراسم تشییع دانشجوی بسیجی شهید "صانع ژاله "، در محل آغاز مراسم حضور پیدا کرد. 

متحصنین مسجد ارک هم به تشییع کنندگان در خیابان انقلاب پیوستند و پیکر شهید «صانع ژاله» با شعار «می‌کشم می‌کشم، آن که برادرم کشت» توسط دانشجویان و مردم انقلابی در حال تشییع به سمت دانشگاه تهران است. 

دکتر غلامعلی حداد عادل و محمد اسماعیل کوثری به همراه تنی چند از نمایندگان دیگر به جمع تشییع کنندگان در دانشگاه تهران پیوستند. 

همچنین مهردادبذرپاش رییس سابق سازمان ملی جوانان و قائم مقام کنونی بنیاد تعاون سپاه نیز در جمع تشییه کنندگان حضور یافته است.

اقامه نماز بر پیکر پاک شهید ژالهحجةالاسلام ابوترابی نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی بر پیکر شهید «ژاله» نماز خواند.

منبع : http://www.jahannews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد