تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم
تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم

امیرحسام ذوالعلی شهید فتنه88 + عکس

به گزارش وبلاگستان مشرق، نویسنده وبلاگ "حدیث نفس" با اشاره به سالگرد شهادت امیرحسام ذوالعلی در فتنه88، نوشت:

1- برادر! چه حکایتی است که کشته شدگان واقعی و دروغین شان را عالم و آدم می شناسد، اما نام و چهره ی تو نازنین را ما که خبری از زیر دستمان در نمی رود، بعد از یک سال برای اولین بار است که می بینیم!

 

نخواستم تو را با آنها مقایسه کنم... و لا تحسبنّ الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا... اما آخر می گویند آنها در خفقان رسانه ای اند و ما...

2- لعنت خدا به سران فتنه؛ نه برای اینکه عامل کشته شدن تو اند؛ نه! غریبه که نیستی برادر! بگذار به زبان خودمان بگویم؛ وقتی اینها قصد جان نظام اسلامی - امید مستضعفان دنیا، و ثمره ی مجاهدت تمام خوبان تاریخ بشر- کرده باشند، دیگر «کی ارزشی دارد این جان ما» که بخواهیم آن را در کنار جرم بزرگ سران فتنه مطرح کنیم؟!

و خطاب به امام راحل مان:
این مردمان غریبه نبودند ای پدر / دیروز در رکاب تو شمشیر می زدند...

3- اما خوب پریدی ها برادر! خیلی ها دوست داشتند جای تو باشند، خودم دیدم! همان روز در میدان ولیعصر و بعد از آن هم در خیابان کریمخان خودم دیدم جوانانِ از مجلس عزا بیرون آمده را که علیرغم سنگ پرانی اراذل، با دست خالی به سمت شان هجوم بردند، با اینکه می دانستند آن سنگ های بزرگ با پیشانی چه می کند. شاید قبل از دویدن نیت کرده بودند در همان روز و ساعاتی که پیشانی حضرت...
اما شهادت قسمت تو بود برادر... فیالیتنی کنت معک...


شادی روح آن شهید صلوات


شهید امیر حسام ذوالعلی


شهید امیر حسام ذوالعلی


آزادی موتورشهید پس از 10 ماه
امیرحسین بعد از تعریف لحظه های تلخ دل کندن از برادر، می خواهد برای مان از لحظه های با او بودن بگوید. از اینکه اگر می دیدیش، برایت تصویری از همان رزمندگان صاف و ساده دهه 60 زنده می شد: « در روزهای پر آشوب و شلوغ تهران، ما هم آماده باش بودیم. وقتی با حسام برای برقراری امنیت به میان اغتشاشگران می رفتیم، حسام دستم را می گرفت. وقتی علت را جویا می شدم، می گفت: نباید اینها را بزنی، اگر برخورد بدی با آنها داشته باشی، پشت به بسیج می کنند، پشت به بسیج هم یعنی پشت به آقا. همیشه نصیحت می کرد که هم قدم با آقا باشیم. می گفت: اگر یک قدم عقب باشی می شوی کاهل و یک قدم جلو هم می شوی جاهل! آن وقت با این اوصاف، عده ای با تهمت به بسیجیان می گویند آنها دست به کشتار مردم زدند. در حالیکه رفتار حسام و نحوه شهادتش نمونه ای از مظلومیت بسیجیان رهبر معظم انقلاب است. از امیرحسین می پرسم که مسئولان پس از شهادت حسام چه اقداماتی کردند و او می گوید: «متأسفانه آنطور که به کشته های کهریزک توجه شده، شهدایی مثل حسام در گمنامی ماندند. فقط نماینده ولی فقیه در شهرداری منطقه هشت به دیدن مان آمدند و چون حسام پاسدار حفاظت فرودگاه بود از سمت آنجا به عنوان پاسدار نمونه 88 انتخاب شد ولی اقدام خاص دیگری جهت پیدا کردن قاتل او تا به امروز نشده است. شاید باورتان نشود، نیروی انتظامی پس از گذشت قریب به 10 ماه از آن حادثه، تازه حکم ترخیص موتور حسام را از پارکینگ دادند. حالا باید چند برابر قیمت موتور، پول پارکینگ را هم بدهیم. واقعاً مسئولان کاری نکنند که در قیامت شرمنده شهدا بشوند. فقط در یک جمله می گویم: «مسئولان غیرت شهدایی داشته باشند.»


منابع : http://sobhesadegh.ir/

http://www.mashreghnews.ir/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد