تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم
تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم

عملیات استشهادی بزرگ در بیت المقدس غربی + تکمیلی

به نام خدا

سلام


به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ بر اثر انفجار در اتوبوسی در حومه بیت المقدس بیش از 30 صهیونیست زخمی شدند.
یک منبع محلی حال برخی از زخمی ها این عملیات را وخیم اعلام کرد و گفت:و یک نفر نیز احتمالا در این انفجار کشته شده است.
پیش بینی می شود که این انفجار ده‌ها کشته و زخمی به همراه داشته باشد.
پلیش رژیم صهونیستی در گزارش اولیه خود گفته است که این اتوبوس در نزدیکی دروازه شهر بیت المقدس منفجر شد. 
پلیس رژیم صهیونیستی پس از انفجار قدس همه راههای منتهی به محل انفجار را بست. 
محل انفجار فقط چند صد متر با ساختمان های وزارت خارجه و نخست وزیری اسرائیل و دیگر مکان های دولتی مانند کنست و بانک مرکزی فاصله دارد. 
 سخنگوی گردانهای قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی عملیات شهادت طلبانه را واکنش طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین دانست و اعلام کرد: این حمله در پاسخ به حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی است .
در حملات دیشب رژیم صهیونیستی دستکم هشت فلسطینی شهید و دهها نفر زخمی شدند .
ابو احمد تاکید کرد: مقاومت فلسطین امروز قدرتمندتر از گذشته است و می تواند هر زمانی که بخواهد به جنایات صهیونیست ها پاسخ دهد.
وی گفت: انفجار قدس حامل این پیام برای دشمن صهیونیستی بود که جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین بدون پاسخ و مجازات باقی نخواهد ماند و مقاومت فلسطین به این جنایات واکنش نشان خواهد داد. 
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز تاکید کرد: عملیات قدس حامل این پیام برای رژیم صهیونیستی است که مقاومت فلسطین قادر است به عمق این رژیم نفوذ کند.


تکمیلی 1 : وقوع انفجار جدید در قدس

در حالی که ساعتی قبل، انفجاری در نزدیکی پایانه مرکزی اتوبوسرانی شهر قدس روی داد،‌ منابع خبری از وقوع انفجار جدید در بیت المقدس خبر دادند.
هنوز در باره انفجار دوم خبر مستندی منتشر نشده است.


تکمیلی 2 : سازمان جهاد اسلامی مسئولیت را برعهده گرفت


 شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی مسئولیت عملیات شهادت‌طلبانه در قدس را برعهده گرفت و آن را پاسخی به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه دانست.
به گزارش "العالم "، سخنگوی گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی عملیات در قدس را شهادت طلبانه و درپاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دانست. 
در پی انفجار در نزدیکی پایانه مرکزی اتوبوس‌رانی در قدس دست‌کم 20 اسرائیلی زخمی شدند که حال 4 نفر از آنها وخیم گزارش شده است. 
گردانهای قدس در بیانیه امروز خود اعلام کردند که واحد موشکی مقاومت بامداد روز چهارشنبه توانست شهر صهیونیست‌نشین "بئرالسبع " در فلسطین اشغالی را با یک فروند موشک هدف قرار دهد. 
این بیانیه افزود: گردانهای قدس همچنین یک فروند موشک نیز به سمت شهر صهیونیست‌نشین "اشدود " در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند. 
گردانهای قدس تاکید کردند که این حملات در پاسخ به جنایت تازه ارتش رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن هشت شهروند فلسطینی از جمله چهار عضو گردانهای قدس در حمله هوایی به محله "الزیتون " در شرق شهر غزه صورت گرفته است. 
ارتش رژیم صهیونیستی از سه روز پیش دور تازه حملات هوایی خود به نوار غزه را آغاز کرده است به گونه‌ای که در جریان آن دستکم هشت فلسطینی شهید و 19 نفر دیگر زخمی شده‌اند. 
این گردانها به رژیم صهیونیستی وعده دادند که در پاسخ به شهادت چهار عضو خود، پاسخی در همان سطح خواهند داد و دشمن قبل از اینکه صدای این پاسخ را بشنوند، آن را مشاهده خواهد کرد.


منبع : http://abna.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد