تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم
تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

تـلـاش کنـیـم بـرای گـمـنـامـی

الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر بر نگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم

تقدیم به عاشقان امام خامنه ای ( مدظله العالی )

سلام



آیت اله حسن زاده آملی ( مدظله العالی ) : خدایا به حق پیغمبر و آل پیغمبر سایه این بزرگ مرد ؛ این رهبر اصیل اسلامی ؛ حضرت آیت اله ؛ آیت اله معظم ؛ خامنه ای عزیز را مستدام بدار . والهی آمین الهی آمین الهی آمین به عدد کلماتت آمین ....



نحوه انتخاب مقام معظم رهبری در مجلس خبرگان رهبری .... ( دانلود کنید)



یک خاطره از آقای صفار هرندی در مورد انتخابات مجلس خبرگان ..... ( جای تامل داره )



صحبت احمد خمینی (ره) در مورد اطلاعت از رهبری : من به عنوان فرزند امام از اینجا به رهبر خودم خطاب میکنم رهبرا ؛ من مرید شما هستم و هر چی شما بگین به عنوان سرباز ساده گوش میکنم ....



صحبت امام خمینی (ره) درمورد مقام معظم رهبری : به شما عرض میکنم شما اگر گمان کنید در تمام دنیا رئیس جمهور ها و سلاطین و امثال اینها یک نفر را مثل آقای خامنه ای پیدا کنید که متعهد به اسلام باشد و خدمت گزار و بنای قلبیش به این باشد که به این ملت خدمت کند پیدا نمی کنید ...



التماس دعا ...

بحرین ...



یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ 

اى کسانى که ایمان آورده‏ اید اگر خدا را یارى کنید یاریتان مى‏کند و گامهایتان را استوار مى‏دارد ( سوره مبارکه محمد آیه 7 )
believers, if you help allah, he will help you and strengthen your feet.